2012. február 23., csütörtök

Angol-magyar szótanító gyerekeknek INGYEN! - Jelenlegi ára: 1 Ft !

A mai rohanó világunkban kikre marad időnk legszívesebben?
Hát a gyermekeinkre! A jövő az ő kezükben van, minden óvoda, iskola megadja a nyelvtanulási lehetőséget az apróságainknak!
Éljünk hát ezzel a könnyű módszerrel, amely szó szerint egyedülálló az egész világon, mivel én magam fejlesztettem ki és hoztam létre.
ez nem valami letöltött blabla, hanem az a gyermekek értelméhez igazodó (nem gügyögő! ) tananyag, amelynek segítségével gyermeke biztosan pár nap alatt angolul fog beszélni!
Igen! Nem feltételes módban írtam, mert biztos vagyok az eredményben! Az én 4 éves kislányom, Violetta előszeretettel bámulja a képernyőt és mondogatja az angol szavakat, mára már ott tartunk, hogy a számítógép nélkül is a nővérét sister-nek szólítja!
Ne hagyjuk gyermekeinket tanulás nélkül, pláne, ha játszva tehetik mindezt. Igazából fel sem fogják még, hogy mekkora tudásra is tesznek szert!
Az első leckét, direkt csak 50 szavasra formáztam. Ez azért kell, hogy lássa a szülő (Ön), hogy mennyire fogékony gyermeke az angol nyelvre. Amennyiben az 50szót már rendületlenül kívűlről fújja, megrendelheti a következő csomagot, mely már 100 szóból fog állni.
Röviden a stílusáról:
A hang és képanyag Microsoft Power Point alapú kidolgozás. Ez a program biztosan megtalálható az ön gépén is, tehát nem lesz szükség semmilyen telepítésre vagy ilyesmire. Egyszerűen a fájl megnyitása után már csemetéje el is kezdheti a tanulást!
Ami a legjobb az egészben, az az, hogy nem kell postaköltséget fizetni, és megrendelése és átutalása után azonnal e-mail mellékletként küldöm az anyagot, melyet egyszerűen csak megnyit és már indulhat is a játszva tanulás.
Az előnézetben látni fogja, hogy sok mozgó és csillogó kép illusztrálja a tanulandó szavakat és a szavak kimondásra kerülnek angolul és magyarul is egyaránt.
Ajándékozzuk meg gyermekünket ezzel a fantasztikus ajándékkal!
Kipróbálásra is van lehetőség, kérem nézze meg ingyenesen DEMO változatomat!
A Demo, azaz a bemutató csomag ingyenes, csupán egy e-mail címre van szükség és máris letöltheti számítógépére!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-26 13:20
. Angol-magyar szótanító gyerekeknek INGYEN! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos